سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ansearch
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 2062
کل یادداشتها ها : 46

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 97/2/28 ساعت 3:9 ع توسط ansearch


 

رازر

شما یک سوپر کامپیوتر در جیب خود دارید، اما شانس دارید که در کیف یا کیف دستی خود را به طور جداگانه حمل کنید. همانطور که گوشی ها هر قدر قوی تر می شوند، واقعا هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد. پروژه لیندا ، پروژه Razer ، امروز در CES 2018 اعلام کرد، نگاهی مبهم به دنیایی است که این دو در نهایت همگام هستند، هرچند ممکن است متوجه نشوید که این اتفاق در هر زمانی رخ می دهد.

پروژه لیندا، در برخی سطوح، فقط یک مورد تلفن است. مورد تلفن است که مانند یک لپ تاپ شکل گرفته است، یک نمایشگر چهار بعدی HD 13.3 اینچ، باتری 53.6 وات، ظرفیت ذخیره سازی 200 گیگابایتی، یک صفحه کلید و تعداد انگشت شماری از پورت ها دارد. هنگامی که با یک تلفن Razer که به عنوان مغز و صفحه لمسی آن عمل می کند، لیندا می تواند به عنوان یک لپ تاپ به نظر برسد که به نظر می رسد تقریبا یکسان با خط کش های بازی Razer است.

 

 

این مفهوم تبدیل تلفن به یک لپ تاپ (یا قرص) توسط Voltron آن را با برخی از لوازم جانبی به خصوص جدید نیست. Atrix Lapdock در اوایل سال 2011 سعی کرد با تلفن و لپ تاپ ازدواج کند . ASUS Padfone، که کاربران را قادر می سازد تلفن های خود را به یک تبلت بزرگتر تبدیل کنند، در سال 2014 به بازار آسیا رسید . پروژه "Continuum" مایکروسافت برای ویندوز 10 قصد دارد تا تلفن های ویندوز را به عنوان جایگزینی برای یک لپ تاپ استفاده کند، همچنین نتایج بسیار متفاوتی دارد .

در اکثر موارد، مدرن و روز گوشی های گل سرسبد انجام اسب بخار اندازه کافی به عنوان یک لپ تاپ برای ایمیل و مرور وب وظایف اساسی عمل، اما چالش این است که تسلط بر مناسب و پایان برای پایان دادن به یک محصول است که شبیه یک insufferably لنگ احساس نمی تقلید از ابزار که آن را در تلاش برای جایگزینی. این یک چالش است که یک شرکت سخت افزاری متخصص مانند Razer در ممکن است قادر به دیدار است، اما در حال حاضر لیندا فقط یک مفهوم است، و تا کنون هیچ یک از Razer را بیشتر دور از دستگاه های مفهوم CES که در واقع برای فروش رفته است. این یک ایده عالی برای اطمینان است، اما در حال حاضر که همه چیز است.



  



نوشته شده در تاریخ 97/2/28 ساعت 3:8 ع توسط ansearch


گتی ایماژ عکس های مردم

در بیشتر موارد، کاربران آندروید آن را بسیار خوب است. کاربران اندرویدی از گوشی های مختلفی که نسبت به اپلیکیشن های اپل استفاده می کنند انتخاب شده اند و لذت بردن از آزادی هایی هستند که کاربران اپل حتی نمی توانند تصور کنند. اما یکی از ویژگی های مهم از دست رفته چیزی شبیه به iMessage اپل است، که تبدیل پیام های ساده به چیزی بسیار کاربردی می شود، به شما این امکان را می دهد که پیام های خود را از یک لپ تاپ یا هر وسیله ای دیگر از Apple ارسال کنید.

اما با توجه به تصاویر منتشر شده از توسعه دهندگان XDA ، ویژگی محبوب iMessages ممکن است به زودی به اندروید برسد. این تیم تصاویری از برنامه پیام های Android گوگل را نشان می دهد که یک مشتری رومیزی است و در حالی که گوگل هنوز این تصاویر را تایید نکرده اما تأیید می کند که ادغام دسکتاپ به برنامه می آید.

با توجه به این تصاویر، نحوه ادغام دسکتاپ این است: اول، برنامه پیام های اندروید را دانلود کنید، سپس به پیام ها و اندیشه.com ??وب سایت مراجعه کنید. در حال حاضر هیچ چیز وجود ندارد، اما زمانی که سرویس راه اندازی شده این سایت یک کد QR شما می توانید با گوشی خود را اسکن کنید. این برنامه را بر روی گوشی خود به برنامه وب پیوند خواهد داد و شما می توانید متن را از هر مرورگر وب ارسال کنید.

در مورد اینکه آیا این سرویس را راه اندازی خواهد کرد، هیچ کلمه ای وجود ندارد، اما ممکن است گوگل در اوایل ماه مه در کنفرانس I / O خود اعلام رسمی کند. به نظر می رسد که این تنها یک مسئله زمان است قبل از اینکه آندروید در نهایت یکی از بهترین ویژگی های موجود در دستگاه های اپل باشد.



  



نوشته شده در تاریخ 97/2/28 ساعت 3:6 ع توسط ansearch


AP PAUL SANCYA

مقامات صنعت خودرو اعلام کرده اند که یکی از فن آوری های امیدوارکننده برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از ترافیک را به مخاطره می اندازد.

دولت اوباما در ماه دسامبر گذشته پیشنهاد کرد که تمام اتومبیل های جدید و کامیون های سبک با تکنولوژی شناخته شده به عنوان ارتباطات وسیله نقلیه به خودرو یا V2V مجهز می شوند. این وسایل را قادر می سازد مکان، سرعت، جهت و سایر اطلاعات خود را 10 بار در ثانیه ارسال کنند. به عنوان مثال، هنگامی که یک وسیله نقلیه دیگر برای روشن شدن نور قرمز یا نزدیک شدن به دور خاموش در زمان برای جلوگیری از تصادف، اتومبیل را تشخیص می دهد.

دولت تصمیم گرفته است که مجوز نهایی V2V را دنبال نکند، گفت که دو مقام صنعت خودرو که با مقامات کاخ سفید و وزارت دفاع و دو نفر دیگر که سازمان های آنها با دولت صحبت کرده اند صحبت کرده اند. مقامات صنفی در شرایط نامنسجم سخن می گویند تا روابط خود را با دولت نداشته باشند.

کاخ سفید و وزارت حمل و نقل از ارسال نظر خودداری کردند، اما این پیشنهاد از لیست مقررات مدیریت و بودجه کاخ سفید حذف شده است که به طور فعال مورد بررسی قرار گرفته است و به جای آن به دستور کار بلندمدت آن رسیده است.

اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه، که بخشی از اداره حمل و نقل است، در بیانیه ای اعلام کرد که هنوز قبل از تصمیم گیری در مورد گام بعدی، بیش از 460 نظر درمورد پیشنهاد پیشنهادی را بررسی می کند و هیچ تصمیمی نهایی اتخاذ نشده است. مقامات صنعت گفتند تصمیم گیری در مورد این موضوع در سطوح بالایی از دولت انجام می شود.

مقامات دولتی اعلام کردند تصمیم خود بر اساس چندین عامل است، از جمله اطمینان عمومی برای اعمال مجوزهای پر هزینه در صنعت، حتی اگر اکثر خودروسازان از V2V نیاز به پشتیبانی داشته باشند. دونالد تامپو، رئیس جمهور، مقررات دولتی را کاهش داده است، که او به عنوان تخلیه اقتصاد، یک اصل هدایت دولت او را می بیند.

اداره حمل و نقل برآورد می کند که این فناوری توانایی جلوگیری یا کاهش شدت تا 80 درصد برخورد که شامل الکل یا مواد مخدر نیست. انتظار میرود V2V یک لایه اضافی برای ایمنی خودروهای خودسوزی نیز داشته باشد، زیرا می تواند حتی وسایل نقلیه پنهان شده توسط ساختمان ها یا فراتر از محدوده حسگرها و دوربین های وسایل نقلیه خودمختار را تشخیص دهد. انتظار می رود که تراکم ترافیک را از بین ببرد زیرا وسایل نقلیه می توانند با سیگنال های ترافیکی ارتباط برقرار کنند و سبز شوند تا مانع از انتظارات غیر ضروری، صرفه جویی در سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شود.

Deborah Hersman، رئیس شورای امنیت ملی، گفت: "V2V یکی از مهمترین ابزار برای کاهش تلفات ترافیکی است، اما اداره ترامپ" اگر آن را در اختیار نداشته باشد، آن را در تنه قفل می کند ". یک گروه حمایت کننده کنگرهی. "تنها راه رسیدن به آن، تصویب آن است و به شیوه ای گسترده به کار گرفته شده است، با داشتن یک وظیفه".

او گفت که دولت اوباما برخی از سرزنش ها را تقبل می کند؛ زیرا او سال ها منتظر پیشنهاد مجدد است.

تلفات ترافیکی طی دو سال گذشته به 37،461 مرگ و میر در سال 2016 افزایش یافته است که نزدیک به 5،000 مرگ و میر از سال 2014 است. این بزرگترین رشد دو ساله از اوایل دهه 1960 است.

مقامات صنعت خودرو گفتند یکی دیگر از دلایل اینکه مقامات دولتی اجازه می دهند تا پیشنهاد V2V از بین برود، مخالفت قوی کابل و صنایع فن آوری است.

دولت در سال 1999 گروه طیف 5.9 گیگاهرتز را برای تکنولوژی حمل و نقل کنار گذاشت. در حالی که دولت و خودروسازان طی یک دهه و بیش از 1 میلیارد دلار در حال توسعه و آزمایش V2V بودند، استفاده نشده بود.

طیف محدود و کمبود است. شرکت های کابل و شرکت های فن آوری به دنبال اجازه استفاده از طیف 5.9 گیگاهرتز برای پهنای باند اضافی بی سیم هستند. خودروسازان می گویند که آنها نیاز به طیف 5.9 گیگاهرتز برای V2V و سایر کاربردهای ایمنی دارند.

کمیته ارتباطات فدرال انجام شده است تا ببینیم آیا طیف را می توان بدون دخالت در سیگنال های ایمنی به اشتراک گذاشت. انتظار می رود اولین نتایج آزمون به زودی منتشر شود.

خودروسازان بخشی از این قاعده را بخاطر اینکه پروتکل های V2V را ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که Ford ها می توانند به Toyotas صحبت کنند که می توانند با Volkswagens صحبت کنند و غیره.

این مأموریت همچنین در نظر داشت تا سریعتر به فناوری بر روی جاده ها برسد. این خودرو برای نیمی از وسایل نقلیه جدید V2V را ظرف دو سال پس از صدور مجوز نهایی و تمامی خودروهای جدید در مدت چهار سال اعلام کرد. وسایل نقلیه مجهز به V2V، برخورد های بیشتر که می تواند اجتناب شود. هنوز هم سالها طول می کشد تا وسایل نقلیه با وسایل V2V به اندازه کافی برای وعده کامل تکنولوژی استفاده شود. این ممکن است توسط دستگاه های پس از فروش تسریع شود که V2V را به وسایل قدیمی تر می برد.

خودروسازان می توانند V2V را در وسایل نقلیه بدون مجوز قرار دهند. جنرال موتورز تکنولوژی را در سدان های Cadillac CTS قرار داده است. تویوتا V2V را در وسایل نقلیه ژاپن قرار داده و فولکس واگن قصد دارد تا در سال 2019 از اروپا در اروپا استفاده کند. اما خودروسازان برای حفاظت از طیف 5.9 گیگاهرتز سخت تر خواهد بود.

بعضی از تولید کنندگان اروپایی می گویند که آنها V2V را می خواهند، اما ممکن است بهتر است که تکنولوژی سلولی فوق سریع 5G را منتظر بمانیم تا به جای فناوری در حال حاضر در دسترس قرار گیرد. اما 5G هنوز در حال توسعه است. پس از آماده شدن، قبل از اینکه بتواند به اتومبیل برسد، سالها طول خواهد کشید.

کرک ستودل، مدیر بخش حمل و نقل میشیگان گفت: "هر چه بیشتر منتظر بمانیم، بیشتر مردم می میرند." "ما باید با آن حرکت کنیم."



  



نوشته شده در تاریخ 97/2/28 ساعت 2:58 ع توسط ansearch


 

یوتیوب MIT CSAIL

محققان MIT یک سیستم ایجاد کرده اند که امیدوارند یکی از ماشین های خود رانندگی بزرگترین نقاط کور را جابجا کند. سیستم جدیدی به نام MapLite قادر به رانندگی بدون نیاز به جاده های نقشه برداری 3D می باشد و این امر منحصر به فرد است برای مقابله با مناطق روستایی بیشتر.

در بیشتر موارد، آزمایشات خودرو خود رانندگی بر شهرها متمرکز شده است. بوستون ، پیتسبورگ ، لاس وگاس و دهها شهر دیگر برنامه های خودآموزی خود را آغاز کرده یا برنامه ریزی کرده اند. دلیلی وجود دارد که شرکت ها به شهرهای نگاه کنند.شهرها به طور کلی نشانه های روشن و جاده های خوبی دارند، دو چیز که چالش بزرگی را برای رانندگی AI رانندگی می کند و باعث می شود که انگشت شستشو و مقابله با آن آسان تر شود.

شرکت هایی مانند گوگل یا اوبر نیز در نقشه های پیچیده سه بعدی برای این مناطق شهری سرمایه گذاری می کنند و هر علامت و مسیر جاده را برچسب گذاری می کنند. با توجه به پیچیدگی عملیات و واقعیت این است که میلیون ها مایل از جاده های ایالات متحده پهناور، بی نظیر یا نامناسب مشخص شده است، جای تعجب نیست که تمرکز توسعه تا به امروز به طور قطعی شهری است.

ن چیزی است که MIT علوم کامپیوتر و آزمایش هوش مصنوعی (CSAIL) می خواهد تغییر کند

MapLite به جای تکیه بر نقشه برداری سه بعدی، تلاش های خود را بر روی نقشه برداری ماهواره ای مانند نوعی که می توانید در نقشه های Google پیدا کنید، و مجموعه ای از سنسورهای LIDAR و IMU، تمرکز می کند.

سپس سیستم دو هدف را ایجاد می کند: یک مقصد نهایی و یک هدف ناوبری محلی، با توجه به ماشین. سپس LIDAR تخمین می زند که جاده شروع و پایان می یابد. بدون نشانه گذاری، LIDAR فرضیه های اساسی را ارائه می دهد که جاده نسبتا مسطح تر از مناطق اطراف آن است که جاده ای نیستند.

دلیل اینکه این نوع رویکرد "نقشه کمتر" واقعا قبل از آن انجام نشده است، به این دلیل است که به طور کلی برای رسیدن به همان دقت و قابلیت اطمینان، مانند نقشه های دقیق، بسیار سخت است. سیستمی شبیه به این است که می تواند فقط با سنسور در هیئت مدیره حرکت را نشان می دهد پتانسیل ماشین خود رانندگی که قادر به در واقع رسیدگی به جاده ها فراتر از تعداد کمی که شرکت های فن آوری نقشه برداری کرده اند، " می گوید CSAIL دانشجوی کارشناسی ارشد تدی ORT، که یک نویسنده سرب بود در یک مقاله در مورد MapLite، در بیانیه مطبوعاتی.

این سیستم در سراسر Devens، Massachusettes، یک منطقه تعیین شده در سرشماری در ماساچوست مرکزی با جمعیت کمتر از 2000 مورد آزمایش قرار گرفت. تیم Toyota CSR با رانندگی تویوتا پریوس در اطراف جاده های مختلف کشور، با توانایی خود به خود توانست و مسیر را بیش از 100 فوت پیش رو شناسایی کند.

سیستم هنوز کامل نیست. این بهترین مجهز به محیط جنگل مانند کسانی است که در اطراف Devens، به دلیل تغییرات چشمگیر خود در ارتفاع، نمی تواند از یک جاده کوه برخوردار باشد. اما آزمایش موفقیت آمیز اولین گام است، محققان امیدوارند.

"من تصور می کنم که اتومبیل های خودگردان آینده همیشه از نقشه های 3 بعدی در مناطق شهری استفاده می کنند. اما هنگامی که از مسیر ضرب و شتم خواستگاری می شود، این وسایل نقلیه باید به همان اندازه که انسان ها در رانندگی در جاده های نا آشنا هستند، آنها را دیده اند. ما امیدواریم که کار ما یک گام در این جهت است.



  



نوشته شده در تاریخ 97/2/28 ساعت 2:57 ع توسط ansearch


گتی ایماژ جاستین سالیوان

اگر شما برای یک وسیله نقلیه جدید خریداری می کنید و از دوربین پشتیبان یا هزینه های اضافی اضافی برخوردار نیستید، آن را قبل از سه شنبه، مه 1، 2018 ساخته شده است. این زمانی است که دستگاه ایمنی استاندارد در تمام وسایل نقلیه ساخته شده برای آمریکایی بازار. استاندارد سازی بخشی از مقررات وزارت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا است که در سال 2014 صادر شده است، اگرچه پیتر کردوک، معاون دادستانی کل Advocates for Highway & Auto Safety، اعلام کرد تلاش برای ایجاد استاندارد پشتیبان گیری از زمانی آغاز شد که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور. "کرداک به ماشین و راننده گفت: " این به معنای واقعی کلمه ما 10 سال طول کشید تا آنها را به ماشین ها برسانند. ".

این گروه که متشکل از بیمه گران دارایی و تلفات و همچنین مدافعان مصرف کننده شناخته شده توسط طرفداران کوتاه است و در سال 2013 ادعای اداره ایمنی ترافیک ملی (NHTSA) را به دیگر گروه های ایمنی و مصرف کننده متصل می کند و ادعا می کند که اداره فدرال به اندازه کافی برای تجهیز استاندارد سازی انجام می شود. در سال 2014، NHTSA این خودروها را از اول ماه مه سال 2018 مجوز می دهد.

طرفداران و دیگر گروه های ایمنی مصرف کننده می خواهم همه خودروهای مجهز به دیگر فن آوری پیشرفته ایمنی، مانند ترمز خودکار اضطراری (AEB) با هشدار برخورد جلو، هشدار نقطه کور و هشدار از راه خروج. بیست خودروساز متعهد شده اند تا سال 2022 استاندارد AEB را ایجاد کنند؛ این تکنولوژی در بسیاری از خودروسازان پیشرو در حال حاضر با ویژگی هایمرسدس بنز ، ولوو و تویوتا برجسته است.

اما طرفداران و دیگران می خواهند استاندارد سازی این ویژگی های ایمنی را به زودی در سطح صنعت گسترش دهند. با اشاره به آمار مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS)، این گروه می گوید: ترمز اتوماتیک عقب باعث کاهش 62 درصدی برخورد چرخ دنده می شود، AEB با جلوگیری از برخورد هلیکوپتر، تخریب جلویی را 50 درصد کاهش می دهد، به میزان 14 درصد و هشدار از راه خروج از خطوط ناشی از یک وسیله نقلیه و سقوط سران 11 درصد است.

Advocates گفت، در عین حال، مقررات مربوط به دوربین های پشتیبان باید به مصرف کنندگان کمک کند تا در مورد آنچه که قبلا تجهیزات اختیاری در بسیاری از اتومبیل های جدید بود، صرفه جویی کند. Kurdock اشاره کرد که دوربین های پشتیبان گاهی اوقات با کمک پارکینگ و دیگر ویژگی های فعال شده با سنسور همراه بودند یا دوربین ها به بسته های ارزان قیمت لوکس همراه با اقلام غیر مرتبط مانند صندلی های چرمی ریخته شد. برای افرادی که اتومبیل این ویژگی را ندارند، ممکن است سیستم های پس انداز را دوباره ارتقاء دهیم؛ آنها روی یک کیت کامل با یک صفحه LCD در حدود 100 تا 200 دلار قرار دارند.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ