سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ansearch
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 2063
کل یادداشتها ها : 46

نوشته شده در تاریخ 97/2/28 ساعت 5:24 ع توسط ansearch


 

سامسونگ کهکشان Note8 تبلیغاتی

 

 

سامسونگ گلکسی نوت 8، پس از حذف نسل ششم نسل گذشته، تصحیح تصویر خانواده را به عهده دارد. غول تکنولوژی در اوایل امسال با عالی سامسونگ کهکشان S8 و Galaxy S8 + شروع به بازگشت کرد. با یک صفحه نمایش بزرگتر، یک صفحه نمایش حتی طولانی تر و قلم S Pen قلم علامت، انتظار می رود که توجه داشته باشید 8 این روند را کامل کند.

 

طراحی جلا و صنایع دستی استثنایی

توجه داشته باشید کهکشان 8 بسیار شبیه Galaxy S8 و Galaxy S8 + است. به گفته این گوشی، طراحی فوق العاده تصفیه شده دارای پانل جلو و جلو شیشه ای متشکل از پانل جلو و عقب است.

 

 

کمبود تقریبا کامل قاب های صفحه نمایش باعث می شود توجه داشته باشید 8 به نظر می رسد و احساس بسیار کوچکتر از اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچ خود را نشان می دهد. همچنین سامسونگ قصد دارد یک نکته کلاه را برای اداره کردن یک دوربین پیشرفته دوگانه در تلفن بدون ایجاد یک کمان در پشت آن، مستحق کند.

لپ تاپ 8 دارای یک حسگر اثر انگشت است که درست مانند سامسونگ کهکشان S8 است. با این وجود شما می توانید از اسکنر عنبیه عالی برای ورود به سیستم استفاده کنید.

بی نظیر یادداشت 8 دارای کیفیت ساخت عالی است. تلفن، مانند سری Galaxy S8، IP68 دارای مقاوم در برابر آب است، بنابراین شما می توانید آن را به طور کامل زیر آب غوطه ور کنید.

بهترین نمایش در کسب و کار بزرگتر شده است

سامسونگ کهکشان S8 و Galaxy S8 + ما نمایشگر صنعت Infinity با ابعاد 18.5: 9، رزولوشن 1960 × 1440 پیکسل و گواهینامه HDR Premium را به ما نشان داد. توجه داشته باشید 8 از همان تکنولوژی صفحه نمایش استفاده می کند اما اندازه 6.3 اینچ در قطر (Galaxy S8 + دارای پانل 6.2 اینچ) است و حتی بزرگتر است.

نمایش یادداشت 8 به سادگی بهترین در کسب و کار است. این محصول ترکیبی باورنکردنی از وضوح بالا، رنگ های پر جنب و جوش و کنتراست بی نهایت را ارائه می دهد. این باعث می شود هر یک از تعامل با دستگاه یک مناسبت خاص.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ